lördag 22 februari 2014

Netflix

Ända sen vi skaffade Netflix har jag kollat mindre & mindre på "vanlig" tv. Filmerna som finns där är inte alltid dom nyaste men det går nästan alltid att hitta nåt som funkar. Om inte annat så finns det ju en hel massa bra tv-serier, bland annat en av mina absoluta favvosar "Bones". Micke däremot är inte så hot på att kolla in halvruttna lik, äckliga insekter och sånt, så varje kväll han jobbar passar jag på att kolla in ett eller ett par avsnitt. Har kommit till säsong 7 på serien nu, som är det senaste Netflix har, och hoppas att dom hinner få nästa säsong innan jag är klar med den här. Om inte är jag lite sugen på "Suits", eller kanske ska man satsa på "Blue bloods" med MarkyMark's brorsa..? Om inte annat finns ju också syrrans favorit "Relic Hunter" ;)
Hur som helst, jag är rätt säker på att Netflix kommer lösa mitt gigantiska i-landsproblem så att jag har nåt icke alltför krävande program att halvsova till :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar