söndag 16 februari 2014

Alla Hjärtans

Kände mig så otroligt glad och överraskad när jag öppnade det stora blombud som stod vid ytterdörren när jag kom hem. Det var en gigantisk bukett med vackra rosa tulpaner och ett kort där det stod: "Till världens bästaste bästis på alla hjärtans dag! Kram Ulrika" Hade jag varit lite mindre uppe i varv hade nog tårarna sprutat, blev både rörd och kände mig väldigt ödmjuk. Jag har väldigt tur som har en vän som är så omtänksam ❤️



När Micke kommit hem hjälptes vi alla åt att göra en enkel mysmiddag. Bubbel till mig & Micke och läsk till skruttan. Josefina åt upp nästan hälften av allt kallskuret själv, sen somnade hon tvärt, mätt & belåten, i Mickes famn :)



Slutade dagen med soffläge framför förra veckans "Sherlock" innan det var dags att nanna kudden nöjd med dagen.

- Posted using BlogPress from my iPhone




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar