tisdag 4 juni 2013

Bästa nätbutiken - Broarne.se

Jag har en favoritbutik på nätet där jag fullkomligt älskar att kika in - Broarne.se. Har handlat där ett antal gånger och aldrig blivit besviken. Dom är snabba, har bra sortiment och ett väldigt trevligt sätt. Bara en sån sak som att följesedeln är ihopvikt med ett hjärta tycker jag är en jätterar detalj.

Nu senast så köpte jag några fler Rice-muggar (finns så många fina!) att ha till alla fikastunder vi ska ha i sommar. Josefina älskar dem och dom är så fina att jag gärna plockar fram dem om vi har besök, funkar både till varma & kalla drycker.
Nästa sak jag är dugen på är några fina (och praktiska) frukostskålar, även dom från Rice. Får se om det kanske får bli en liten investering när skatteåterbäringen kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar