onsdag 1 maj 2013

Tisdag, fast fredag

Superkonstig dag igår. Kändes verkligen som fredag fast det var tisdag.
Började med läkarbesök där jag först fick träffa en läkare som ställde väldigt många frågor (jag tyckte det mest borde varit "hej, då tar vi lite prover då"), sen kollades blodtryck, EKG, och så tappade dom mig på lite blod för olika prover. Skulle få svar i slutet av veckan, så då får vi se om jag har rätt - att det är järnbrist. Skönt att ha det gjort i alla fall.
Sen poppade jag in på ICA Maxi en snabbis för att köpa lite mellis ("Yalla - nu med mer protein och mindre socker"). Sprang förbi en söt baddräkt till Ninna som jag bara var tvungen att köpa, antar att det kommer behövas ganska snart om det fortsätter vara varmt. Gillar ICA Maxi, även om Arlandas inte är den bästa så är det så smidigt att ha allting samlat på samma ställe - både mat, kläder, gardiner och spolarvätska liksom.
Jobbade (hårt som vanligt) ett par timmar som gick ruskigt fort, sen packade jag ihop mina saker och gick för dagen. Som sagt var, en skum dag men samtidigt väldigt trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar