söndag 23 november 2014

Fint i fönstren

Ifjol var jag sugen på att köpa nya adventsljusstakar till fönstren i vardagsrummet, men tyckte det var svårt att välja. Nu har jag till slut fått ändan ur (ett år senare) och beställt nya - tack & lov för postorder 😃
Nåt jag däremot hamstrar (och älskar att köpa) är gardiner, jag är löjligt förtjust i gardiner och gillar att byta efter säsong. Inte i rummen på övervåningen för där är fönstren så höga, gillar inte när det är krångligt. Men till vardagsrummet och köket har jag ett antal byten - en del används oftare än andra. Senaste investeringen var gardinkappor till köket från Rusta, lite juliga med hjärtan och domherrar.
Nu är julgardinerna uppe i både kök och vardagsrum tillsammans med våra fina ljusstakar. Lite tidigt, men då blir det mer tid till att mysa nästa helg ❤️



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar